Term Break開始了

香港真的很少藝術館,所以每次有舉辦關於藝術的展覽,我都盡量希望可以帶小朋友一齊去感受一下。可惜早排的Art Basel,我還在坐月中所以去唔到。而最近就有這個梵高藝術展,剛好我已經出關啦,剛好仔仔又開始放假,於是立刻帶他們去逛逛喔!


這次的藝術展主要是裝置藝術,將梵高的畫作投射於不同的大大小小畫布或牆壁上面,配上一些動聽嘅音樂,畫面上又會寫上梵高生平的故事,點點滴滴,都幾舒服架!而這次展覽嘅場地都非常寬闊,就算帶住小朋友都唔會覺得都唔怕好擠迫。


除咗可以欣賞畫作之外,場內亦有一個繪畫教室,讓小朋友可以真真正正動動雙手畫一畫,增加參與程度。


展覽期間逢星期六日,更加會開設小食堂,行到攰都唔怕啊,可以和小朋友一起坐下食下輕鬆一下!復活節除了帶小朋友去樂園餐廳之外,可以選擇逛逛這個藝術展也不錯!



開放日期到7月7日
有興趣可以👉🏽 : https://www.vangoghalive.hk/zh/
⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓
歡迎 Follow 我其他 Social Media account:

Facebook:立即Like 我Facebook!

Instagram:快啲Follow 我Instagram 啦!

YouTube:Subscribe 我YouTube Channel未?

留言